Upravni odjel za poslove župana i županijske skupštine je upravno tijelo koje obavlja normativno-pravne, analitičke, upravne, informacijsko-dokumentacijske, organizacijsko-tehničke i druge stručne i pomoćno-tehničke poslove za potrebe rada Županijske skupštine, župana i zamjenika župana kao nositelja izvršne vlasti, zaposlenika upravnih tijela županije, kao i povjerene poslove državne uprave koji se odnose na neposrednu provedbu zakona u prvom stupnju i druge upravne i stručne poslove, te poslove javne nabave.
Upravni odjel za poslove župana i županijske skupštine obavlja sljedeće poslove:
- priprema i organiziranje sjednica Županijske skupštine;
- stručni i administrativno-tehnički i drugi poslovi za potrebe rada Županijske skupštine i njezinih radnih tijela;
- pružanje pravnih i drugih stručnih mišljenja u vezi s radom Županijske skupštine, radnih tijela, župana i zamjenika župana;
- dostava materijala za javnu raspravu, praćenje rezultata javne rasprave, sudjelovanje pripremi i izradi akata koje donosi Županijska skupština, radna tijela i Župan;
- praćenje rada sjednica, izrađivanje zaključaka i zapisnika, te praćenje izvršenja zaključaka;
- priprema tekstova odluka i drugih akata za objavu u službenom glasilu i obavljanje i drugih stručnih i administrativnih poslova vezanih uz rad Županijske skupštine, radnih tijela, župana i zamjenika župana;
- poslovi u svezi prava i obveza dužnosnika Županije;
- stručni i administrativno-tehnički poslovi za potrebe rada Vijeća nacionalnih manjina i predstavnika nacionalnih manjina osnovnih na području Županije;
- stručni i administrativno-tehnički poslovi za potrebe rada Povjerenstava i stručnih tijela koje je osnovala Županijska skupština;
- poslovi koji se odnose na odobravanje korištenja i pružanja besplatne pravne pomoći;
- poslovi provođenja postupaka javnih natječaja i oglasa za prijam u službu u županijska upravna tijela;
- poslovi u svezi s pravima i obvezama službenika i namještenika zaposlenih u županijskim upravnim tijelima sukladno Zakonu i kolektivnom ugovoru;
- poslovi organizacije i upravljanja ljudskim potencijalima - zaposlenika upravnih tijela Županije (upućivanje na stručna usavršavanja, tečajeve, državni ispit i sl.);
- stručni i administrativno-tehnički poslovi za potrebe rada Službeničkog suda za područje Požeško-slavonske županije, koji odlučuje povodom teške povreda službene dužnosti u prvom stupnju i lake povrede službene dužnosti u drugom stupnju, te o žalbama protiv rješenja o udaljenju iz službe, a koji se vode protiv službenika i namještenika zaposlenih u upravnim tijelima Požeško-slavonske županije, te službenika i namještenika zaposlenih u upravnim tijelima gradova i općina s područja Županije;
- poslovi u svezi zaštite podataka (prikupljanje, obrada i korištenje) na razini Županije, sukladno Općoj Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća europske unije o zaštiti podataka;
- održavanje nekretnina i opreme u vlasništvu Županije, te poslovnih prostora u kojima su smještena upravna tijela Županije;
- poslovi vezani uz sigurnost i povjerljivost podataka koji se obrađuju, pohranjuju ili prenose u informacijski sustav upravnih tijela Županije, sukladno posebnim Zakonima;
- poslovi organiziranja informatičkih poslova za potrebe upravnih tijela Županije;
- briga o nekretninama u vlasništvu županije, te pravne poslove u svezi sklapanja i provedbe ugovora za poslovne prostore koje koriste upravna tijela Županije;
- poslovi određivanja brojčanih oznaka stvaralaca i primalaca akata na području Požeško-slavonske županije;
- poslovi određivanja klasifikacijskih i brojčanih oznaka stvaralaca i primalaca akata za potrebe rada upravnih tijela Županije;
- poslovi uredskog poslovanja i arhive, te poslove zaprimanja i otpreme pošte za potrebe rada upravnih tijela Županije;
- pomoćno-tehnički poslovi za potrebe rada upravnih tijela Županije;
- poslovi zaštite od požara i zaštita na radu službenika i namještenika upravnih tijela Županije;
- organiziranje poslova zaštite i čuvanja poslovnih prostora Županije;
- organiziranje poslova održavanja čistoće poslovnih prostorija i zajedničkih dijelova zgrade u kojima su smještena upravna tijela Županije;
- održavanje voznog parka Županije i
- protokolarni poslovi za potrebe župana;
- poslovi u svezi kontakata i komunikacije s Vladom Republike Hrvatske, ministarstvima i drugim tijelima državne uprave;
- poslovi zaprimanja i rješavanja pošte upućene županu i njegovim zamjenicima;
- poslovi evidencije i pohrane povjerljive pošte župana;
- poslovi vezani uz predstavke i pritužbe građana na rad upravnih tijela Županije;
- poslove u prvom stupnju koji se odnose na prava građana na pristup informacijama sukladno Zakonu;
- poslove u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja;
- poslove informiranja javnosti o radu župana i Županijske skupštine;
- poslove vezani uz međuregionalnu suradnju na razini države i međuregionalnu suradnju sa jedinicama regionalne samouprave u drugim državama;
- praćenje programa europskih institucija;
- koordinacija s gradovima i općinama vezano uz usklađivanje i uređivanje pitanja od zajedničkog interesa za razvoj županije;
- savjetodavni, stručni i analitički poslovi pripreme i sinteze podataka potrebnih za interpretaciju gospodarskih kretanja uz prijedlog mjera razvoja, promicanja i sustavnog unapređenja konkurentnosti gospodarstva;
- savjetodavni, stručni i analitički poslovi pripreme i sinteze podataka potrebnih za interpretaciju društvenih kretanja u cilju promicanja i sustavnog unapređenja: obrazovanja, zdravstva, socijalne skrbi, kulture, sporta i dr.;
- pružanja pomoći u radu svim oblicima udruživanja građana u cilju izgradnje civilnog društva;
- poslovi u svezi organiziranja promotivnih aktivnosti županije;
-poslovi strateškog planiranja, predlaganja mjera institucionalne podrške poduzetništvu, ustanovama i udrugama u cilju prosperitetnog regionalnog razvoja
- poslovi praćenja i istraživanja tržišta roba, radova i usluga od interesa za javnu nabavu Županije;
- poslovi izrade plana javne nabave Županije;
- poslovi izrade dokumentacije o nabavi i druge potrebne dokumentacije;
- poslovi provođenja postupka javne nabave za Županiju i njezine proračunske korisnike u postupcima zajedničke nabave;
- poslovi pregleda i ocjene ponuda podnesenih u postupku javne nabave;
- poslovi vođenja informacijskih baza javne nabave Županije;
- poslovi proučavanja i izvještavanja o provedenim postupcima javne nabave;
- ostali stručni i administrativni poslovi u svezi s realizacijom programa rada i aktivnosti župana i njegovih zamjenika
Ime | Funkcija | Telefon | |||
Mateja Tomašević, mag. iur. | v.d. pročelnice | 034/290-210 | |||